32 449 läst ·
43 svar
32k läst
43 svar
Skummaterial för insatser verktygsvagn
jag är intresseradG Gustav789 skrev:Hej. Jag vet att tråden är gammal men om någon söker foam till sina verktygsvagnar eller annat så har jag. Den foamen jag har är liknande den som tengtools har i några av sina vagnar. Det vill säga tre färgad så man kan fräsa in storlek på hylsor och liknande. Överst svart sedan vitt och underst blå.
T tedde81 skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Så här ser den ut.
Med tre lager så man kan fräsa ner text som blir vit.
250 kronor/styck eller 5 för 1000.
Billigaste motsvarigheten jag hittat är tengtools som ligger på 350kr styck.
Dessa är lite större än tengtools variant då de var för små för vissa verktygsvagnar.
Ser ju riktigt tjusiga ut va är det för mått på dem?G Gustav789 skrev:
G Gustav789 skrev:
Jag är intresserad
Hej Gustav, har du fler av dessa?G Gustav789 skrev:Hej. Jag vet att tråden är gammal men om någon söker foam till sina verktygsvagnar eller annat så har jag. Den foamen jag har är liknande den som tengtools har i några av sina vagnar. Det vill säga tre färgad så man kan fräsa in storlek på hylsor och liknande. Överst svart sedan vitt och underst blå.
G Gustav789 skrev:
Hej
Var köpte du dessa?
Verktygstokig
· Halland
· 8 318 inlägg
https://www.biltema.se/fritid/frilu...Aa3iJQdBlPuPMb7VXGFRfiv1h4J30hhhoCFS8QAvD_BwE
Liggunderlag av EVA..
Liggunderlag av EVA..
Ja det är samma material, men det finns i olika desiteter och hårdhet. Liggunderlagen brukar vara mjukare och håller inte formen lika bra. Men det går säkert utmärkt att använda till en verktygslåda. Hittar du dessutom liggunderlag i olika färger och limmar ihop dessa så fyller det syftet att man lätt skall kunna se om det fattas något verktyg.