2 721 läst ·
5 svar
3k läst
5 svar
Skruvsortiment
Såg dessa på Biltema idag, jag har inte sett dom tidigare.
http://www.biltema.se/sv/Bygg/Fastelement/Sortimentlada/Skruv/Traskruv-sortimentlada-plat-876290/
www.biltema.se/sv/Bygg/Fastelement/Sortimentlada/Skruv/Traskruv-sortimentlada-plat-870270/
http://www.biltema.se/sv/Bygg/Fastelement/Sortimentlada/Skruv/Traskruv-sortimentlada-plat-876290/
www.biltema.se/sv/Bygg/Fastelement/Sortimentlada/Skruv/Traskruv-sortimentlada-plat-870270/
Självbyggare
· Stockholm
· 10 264 inlägg
Har exakt samma låda men blå som köptes på K-rauta i vintras (De hade halva priset på den så jag tror jag betalade 249kr för den). Riktigt bra sortiment och bra kvalitet tycker jag.
Sån tur har sällan jag
Jag tyckte att det verkade vara ett bra sortiment i en rejäl låda och att priset verkade bra.
Har gamla Essveboxar men det är ju en helt annan prisbild på dom, för att inte tala om nya Essbox . Handlarn här ville ha över 500:- för mattan till Essbox.
Har gamla Essveboxar men det är ju en helt annan prisbild på dom, för att inte tala om nya Essbox . Handlarn här ville ha över 500:- för mattan till Essbox.
Den var ju väldigt lik Essves gamla boxar men som sagt, ett helt annat pris. Jag har även sett hos Woody att Gunnebo numera också har "samma" box.
Jag var väldigt nöjd med sortimentet i de gamla Essve boxarna så om kvaliten är bra på Biltemas skruvar så kan det vara väl värt ett köp. Själv har jag dock just flyttat över alla skruv till Raaco Handyboxar. (Om någon vill hämta två gamla tomma Essve plåtlådor så går det bra, det tar väl någon vecka innan de går iväg till tippen.)
Jag var väldigt nöjd med sortimentet i de gamla Essve boxarna så om kvaliten är bra på Biltemas skruvar så kan det vara väl värt ett köp. Själv har jag dock just flyttat över alla skruv till Raaco Handyboxar. (Om någon vill hämta två gamla tomma Essve plåtlådor så går det bra, det tar väl någon vecka innan de går iväg till tippen.)
Produkter som diskuteras: "Raaco"
Raaco
Raaco är det ledande företaget för kvalitativ och flexibel förvaring och har länge varit det främsta valet för verktygsförvaring för både professionella och kunniga amatörer. Sedan mitten av 1950-talet har de utvecklat och tillverkat
Läs mer
Min erfarenhet av skruvarna från Biltema att skallarna knäcks väldigt lätt.
Var tvungen att lite i panik handla ett gäng skruv för att göra klart ett regelverk. Där andra skruvar dragit till och åkt in i trät så gick skallarna av på ca 30% av skruvarna från Biltema.
Var tvungen att lite i panik handla ett gäng skruv för att göra klart ett regelverk. Där andra skruvar dragit till och åkt in i trät så gick skallarna av på ca 30% av skruvarna från Biltema.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden