Har märkning vid handtaget på samtliga lådor (Ex, träskruv, maskinskruv, JR-klammer, klammer, diverse, ... )Nimajneb skrev:
Och på dom lådorna som innehåller lite diverse har jag satt en extra märkning på utsidan (ex, listskruv, fransk skuv, distanser, ...)
Sedan har jag märkt alla facken med dimensioner/storlek. Material som man inte går att förväxla eller självklara produkter har jag inte märkt.
Vissa lådor är märkta med orginal-beskrivning. Har några lådor med bara ESSVE-produkter. Där har jag klippt ut benämningen från förpackningen och monterat på respektive fack med dubbelhäftande tape. Övriga har jag märkt med dymo-märkning.
Produkter som diskuteras: "träskruv"
Träskruv
Fäst trä mot trä eller andra material med en bra träskruv. Våra träskruvar finns i olika längder, tjocklekar och gängningar beroende på vad som ska byggas.
Läs mer
var på Classe häromdagen och sprang på denna (är nog en nyhet för hösten):

http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=152251231
Såg och kändes inte så dum, lösa småburkar i lådan och endast 199 kr. Ska nog plocka på mig några själv när jag har bilen med mig till Classe.

http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=152251231
Såg och kändes inte så dum, lösa småburkar i lådan och endast 199 kr. Ska nog plocka på mig några själv när jag har bilen med mig till Classe.
Jag var in på k-rauta i helgen och hittade en smidig sortimentlåda på rean.
Skulle kosta 300kr i vanliga fall.
Den rymmer mycket och är extremt robust, dessutom är nästan alla fack lösa så man kan ta med en bara om man vill.
Passade bra i denna tråden tyckte jag.
Skulle kosta 300kr i vanliga fall.
Den rymmer mycket och är extremt robust, dessutom är nästan alla fack lösa så man kan ta med en bara om man vill.
Passade bra i denna tråden tyckte jag.
Dessa rekommenderas. Har två sedan tidigare och de är kanon.skalman1 skrev:
Så här tio år senare drar jag tillbaka min rekommendation. Lådorna är bra så länge en inte behöver något ur dem, de tar nämligen fantastiskt stor plats när de är öppna. I princip måste man öppna dem på golvet eller ha en halv arbetsbänk ledig vilket man snart tröttnar på. Har inte använt mina på många år nu.nanowire skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden