1 391 läst ·
4 svar
1k läst
4 svar
Skruvdragarkit
Hejsan.
Jag är på jakt efter ett paket innehållande skruvdragare, bits, borr och kanske lite andra bra att ha prylar.
Bor för närvarande i lägenhet med vill att skruvdragaren ska vara såpass bra att den går att ta med och använda även när hus kommer in i bilden.
Prisidé: 2000-2500kr
Är ej obekant med att beställa från utlandet. Har nämligen sett att vissa sidor har fina paket med vet inte vilket jag ska välja. När jag precis tycker att jag bestämt mig så dyker det alltid upp ett annat som jag tycker verkar bättre.
mvh
Jag är på jakt efter ett paket innehållande skruvdragare, bits, borr och kanske lite andra bra att ha prylar.
Bor för närvarande i lägenhet med vill att skruvdragaren ska vara såpass bra att den går att ta med och använda även när hus kommer in i bilden.
Prisidé: 2000-2500kr
Är ej obekant med att beställa från utlandet. Har nämligen sett att vissa sidor har fina paket med vet inte vilket jag ska välja. När jag precis tycker att jag bestämt mig så dyker det alltid upp ett annat som jag tycker verkar bättre.
mvh
Jag kör en Bosch gsr 18-2 li för 1600kr på Ica maxi, men så här i efterhand börjar jag ångra att jag inte köpte ett märke som har fler maskiner som kan köras på samma batteri, tex grästrimmer och häcksax.
Nu behöver du förmodligen inte just dessa maskiner, men det kan vara något att tänka på..
Nu behöver du förmodligen inte just dessa maskiner, men det kan vara något att tänka på..
Bra tanke. Är det märken som makita, hitachi osv som du tänker på då?
Hittat detta paket bland annat: http://www.milan-berlin.de/componen...ption,com_virtuemart/Itemid,1/product_id,3558
Det som gör att jag tvekar lite är att batterierna endast är på 1.3 Ah.
Hittat detta paket bland annat: http://www.milan-berlin.de/componen...ption,com_virtuemart/Itemid,1/product_id,3558
Det som gör att jag tvekar lite är att batterierna endast är på 1.3 Ah.
Medlem
· Västra Götaland
· 40 inlägg
Köpte mig en Hitachi DS 18DSAL med 3 Ah idag på verktygsboden. Har bara skruvat i ca 200 skruvar, men är än så länge grymt nöjd. Men behövs väl ca 500 skruv till innan jag kan göra en utvärdering.
Klicka här för att svara