3 488 läst ·
6 svar
3k läst
6 svar
Skruvdragare för 1000kr, bättre förslag än Hitachi ...?
Om man ska köpa skruvdragare för ca 1000kr, finns det då något bättre köp än https://www.hylte-lantman.com/hem-h...erktyg/hitachi-borrskruvdragare-18v-ds-18-djl
Tack!
Tack!
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 15 965 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 15 965 inlägg
Jag har lillebror på 10,8V. Är mycket nöjd med den och jag tror jag betalade lite mer... Dubbla batterier är bra. Om 1,5 Ah räcker råder delade meningar om. Jag misstänker att det räcker till det mesta.
Produkter som diskuteras: "eltejp"
Eltejp
Eltejp, även känd som isoleringstejp, är ett tryckkänsligt tejp som används för att isolera elektriska ledningar och andra material som leder elektricitet. Den har en rad egenskaper som gör den idealisk för användning inom elinstallation
Läs mer
Allvetare
· Västra götaland
· 10 423 inlägg
Jag har en sån och är nöjd. Hittills använt den till små som stora innejobb och då alltid haft ett av batterierna i laddaren och växlat vid behov. Inga problem.
Frugan tycker att den är något tung och använder hellre vår äldre 12v clas ohlson-maskin. Vid en snabbkoll så verkar denna inte särskilt mycket tyngre än konkurrenterna så det är nog bara classe-maskinen som är lätt.
Frugan tycker att den är något tung och använder hellre vår äldre 12v clas ohlson-maskin. Vid en snabbkoll så verkar denna inte särskilt mycket tyngre än konkurrenterna så det är nog bara classe-maskinen som är lätt.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Liknande trådar
-
Varför gör min skruvdragare så här....
Verktyg & Maskiner -
Skruvdragar/slagskruvdragare, vilket kit är bäst för.under 4kkr?
Verktyg & Maskiner -
Slagskruvdragarens förträfflighet?
Verktyg & Maskiner -
Toleranströskeln för vobblande skruvdragare och borrmaskiner?
Verktyg & Maskiner -
Parkside Performance C2 borrskruvdragare
Verktyg & Maskiner