by the way... vad ska du med en backup-maskin till, vill du inte nöta på boschen, eller håller den månne inte måttet??
Vi är ofta två som snickrar och farsans maskin har just gett upp (en B&D förstås). Dessutom har jag bara ett batteri till Boschen och det behöver ibland laddas - då vill jag kunna skruva vidare.pappskallen skrev:
Fick just reklambladet från silvan.......
GRÖN Bosch (ja ja jag vet) PSR 12 VE-2 999:- inkl 2 batterier, låter som ett bra pris för mig.....
(ok du skulle ha en billig andradragare men för en femhundring till får du en kompis för åtminstone 5-7 år framöver vid normalt arbete)

GRÖN Bosch (ja ja jag vet) PSR 12 VE-2 999:- inkl 2 batterier, låter som ett bra pris för mig.....
(ok du skulle ha en billig andradragare men för en femhundring till får du en kompis för åtminstone 5-7 år framöver vid normalt arbete)
Den dagen jag kan köpa en Festo för 1500spänn (som man säljer blå bosch med två batt för) ska jag köpa en Festo.Immobil skrev:
Min Fermis tuffar iaf på som andramaskin. Den gör fortfarande ett bra jobb. Snurrar lite för långsamt för borrande men det är ok på maskin #2.