Ska sätta upp kassettrullgardin direkt i fönsterbågen på mina 20 år gamla traryd 3-glasfönster. Kassetten ska sitta dikt i ovankant (glaskantsdjupet är tillräckligt för att ge rullen plats att rotera). Skruvarna (2 på varje sida) hannar dock endast 1 cm från glaset enl bild. Föredrar skruv då det går att justera och demontera enkelt men jag borde kanske välja tejpmontage för att inte riskera att träffa isolerkassetten? Erfarenheter?