??? Hej!
Vi undrar om det är någon som har något positivt eller negativt att säga om Sköna Hus?
Dom har vackra hus och verkar ha en bra standard,
men dom är inte så snabba av sig kontaktmässigt.
 
Hej Blix!

Får vårt hus levererat månadsskiftet april/maj av Sköna Hus. Allt har varit toppen än så länge. Vi har utgått från en husmodell som de sedan gjort ändringar på som vi velat. Vi tycker det blivit kanon. Några av våra närmaste vänner blev klara med sitt bygge mars-03, också Sköna Hus. De är också helnöjda. Det var vissa saker som blivit fel i leveranser osv., men detta åtgärdades genast och de fick lite tillägg som plåster på såren (bastupanel, garageport + något mer).
Vet att de har väldigt många projekt på gång just nu, så det kan vara därför som det tar lite tid kanske...

Lycka Till! :D
 
;D
Hej!
Det var kul att höra, att saker kan gå fel får man räkna med tycker jag. Att dom sedan ser till att åtgärda felen och se till att man blir nöjd det verkar däremot vara sällsynt så det var positivt.
Hoppas att allt går bra med ert hus och lycka till.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.