Julas skjutdörrsbeslag inköpt (funkar jättebra, då jag använt dem förut).
Fråga: jag vet hur det ska sitta i skenan upptill, men vad och hur ska det sitta nertill i skenan? Får inte till det...
Nån som vet?
Fråga: jag vet hur det ska sitta i skenan upptill, men vad och hur ska det sitta nertill i skenan? Får inte till det...
Nån som vet?
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 659 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 659 inlägg
Kom på, att om de sitter med hjul som går i skenan upptill, blir det inte "skevt" då med hela dörren? Behöver den inte stöd nertill också?13th Marine skrev:
(Berätta gärna då jag är helt novis☹️)
Den behöver stöd eftersom den hänger i hjulen. Det är därför du har en skena eller något som styr den och gör att den inte kan svänga fram och tillbaka i fel riktning..
Du måste ha något i golvet antingen som 13 säger eller som manualen säger. Den kommer inte vara användbar om den bara hänger i taket.
Du måste ha något i golvet antingen som 13 säger eller som manualen säger. Den kommer inte vara användbar om den bara hänger i taket.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 659 inlägg
Jag förstår fortfarande inte hur det ska funka utifrån manualen, hur man ska göra med de jag ringat in?Farstatjej90 skrev:
Den behöver stöd eftersom den hänger i hjulen. Det är därför du har en skena eller något som styr den och gör att den inte kan svänga fram och tillbaka i fel riktning..
Du måste ha något i golvet antingen som 13 säger eller som manualen säger. Den kommer inte vara användbar om den bara hänger i taket.
(Fattar det med plastbiten 😊)
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 659 inlägg
Klicka här för att svara





