Hej, jag har en övervåning på en vanligt 1½-plansvilla, den består i dagens läge av ett stort rum. Jag skulle vilja dela av detta med hjälp av en vägg och en dörr. Det är alltså inte fråga om en garderob som ska sättas upp, utan ett rum med dörr i normal höjd. Är detta ens möjligt att åstadkomma? Taket ifråga är ett vanligt sadeltak.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.