Hallå!
Hade tänkt beställa en ny radiator till ett nytt rum hos Rinkaby.
Instinktivt tänkte jag beställa en panelradiator men när jag jämför så får man en kompaktradiator med samma effekttal för ungeför halva priset.
Den öppenbara frågan är alltså: Är kompaktradiatorn sämre, varför är den så mycket billigare?
Mvh
Pagge