M many123 skrev:
Tack för svar! Vi är också inne på att tänka om helt och lutar också mot en träskiva, särskilt efter dagar av desperation att hitta en likt oxsten. Får jag fråga vad för övriga färger ni har i köket? Upplever ni fortfarande att det är uniformt?
Efter att målat om väggarna i rummet runt köksön (kalkgrå, ett kundrecept de hade hos färghandlaren) så tycker jag vi fick ihop det rätt bra tillslut ändå. Dock som jag skrev tror jag att det varit snyggare med något åt ek hållet till färgen på köket.( vi stirrade oss lite blinda på de bruna läderlapparna som vi borde bytt istället) lite svårt att få med det på bild men här kommer två. Köket är ikea veddinge grå som är typ gråblå i färgen. Hade nästan velat måla om köket till en mörkare grön, det hade blivit snyggat ihop. Hoppas det kan ge lite inspiration och idéer 🙂

• Kök med nyligen omålade kalkgrå väggar och en IKEA Veddinge grå köksinredning, samt köksö med trätopp.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Modern köksö med vit skåpluckor och mörk arbetsbänk, bruna handtag, färgglad kudde och trägolv.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Assatar Assatar skrev:
Efter att målat om väggarna i rummet runt köksön (kalkgrå, ett kundrecept de hade hos färghandlaren) så tycker jag vi fick ihop det rätt bra tillslut ändå. Dock som jag skrev tror jag att det varit snyggare med något åt ek hållet till färgen på köket.( vi stirrade oss lite blinda på de bruna läderlapparna som vi borde bytt istället) lite svårt att få med det på bild men här kommer två. Köket är ikea veddinge grå som är typ gråblå i färgen. Hade nästan velat måla om köket till en mörkare grön, det hade blivit snyggat ihop. Hoppas det kan ge lite inspiration och idéer 🙂
Wow! Jättesnyggt verkligen! Tusen tack för inspo, jag ska också våga ta steget att gå utanför ramarna 😃

• Gilla
Assatar
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.