M Mia_Augustsson #1 Medlem · 34 inlägg 1 sep 2003 13:10 Mia_Augustsson Medlem 34 inlägg 1 sep 2003 13:10 #1 Undrar om det är någon som har någon erfarenhet av Skidstahus?