God Kväll !

Finns det någon som har erfarenheter av Skidsta
- Säljare
- Priser
- Standard

Pratade med en säljare där, men fick inget grepp, han svarade inte på frågorna. Är det något att satsa på ?

Tacksam för svar
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.