Hej!

Har tomt och tänker bygga hus i Södertäjetrakten. Undrar om någon har erfarenhet av någon av dessa husleverantörer men även av husen förstås.

LB-hus!! Totalentreprenad och hög kvalitet/standard. Mycket bra driftskostnader också.

Inte bygger väl skidstahus med totalentreprenad?

Har mycket goda erfarenheter av LB-hus och det gäller hela ledet från beställning till inflyttning. Den viktigaste länken är den lokala entreprenör som monterar huset, så jag skulle rekommendera dig att kolla upp dem innan du bestämmer dig.

Vi har byggt ett LB-hus Pärlugglan som bytte namn till Ugglan159 och vi är mycket nöjda med både själva huset och planlösning men också med vår säljare och byggledare här i Karlskrona

Tack för synpunkter men jag har redan upptäckt att det finns många positiva tankar om LB-hus i detta forum. Men hur sköter dom sig i Södertälje med omnejd är frågan. Jag har försökt träffa så många husföretag som möjligt och fastnatt för två. Tre husföretag har jag skippat då de inte dök upp enligt bokad tid - Vårgårda, Myresjö. Nu är frågan om någon har byggt Skidsta eller LB- hus i Tokstan med omnejd. Vad var bra - vad var mindre bra eller direkt dåligt. Även om husen är bra kan det haverera i byggprocessen. Tacksam för svar!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.