Tyresö
Hur f-n är det möjligt???
 
Tyresö skrev:
Hur f-n är det möjligt???
Gudars skymning!

--- Mats ---
 
Tyresö
Det måste göras ett undantag om svordomsregler på den här tråden, så att man på ett naturligt sätt kan beskriva det TS vill visa oss. Till och med min fru stannade kvar och tittade på hela klippet!!!
 
K
:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O

Hur i H-E lyckades han med det där???????
 
Den har varit uppe innan, men visst kan han hantera den där sågen!
 
Det som förvånar mest är att han har alla fingrar i behåll...
 
Helt sanslöst :D
 
:wow:
 
nice!
 
Ola78
Skicklig snubbe det där. Undra om han kan göra andra snygga saker med liknande metoder.
 
Trevlig bladstyrning och nice litet sågblad!
 
men vad sågar han i för material (jag skrev inte virke)?

Protte
 
Ett par tusen försök så kan en annan göra det med:wow:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.