Ska skicka ett paket och ser att jag har ett sådant där förbetalt paket från posten liggandes i garderoben. Det måste vara sedan precis före de bytta namn till postnord. Frågan är om det går att använda? Samma bolag men med nytt namn så borde fungera kan jag tycka. Men konstigare saker har hänt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Postade förra veckan ett kuvert med minst 10-12 år gamla frimärken. Det stod "brev" på frimärkena. Kostade väl då 4,50 eller 5,00 kronor.
Ringde Posten och de bekräftade att alla frimärken som det står "brev" på är giltiga oavsett när de köptes. Och brevet kom fram till mottagaren utan problem, så TS paket torde komma fram.
Ringde Posten och de bekräftade att alla frimärken som det står "brev" på är giltiga oavsett när de köptes. Och brevet kom fram till mottagaren utan problem, så TS paket torde komma fram.
Redigerat:
Klicka här för att svara