Hej!

Snackats en del om hurvida skenorna är identiska eller ej? Kommer att köpa en 3m, men vill inte betala Festoolpriset. Kör TS75 och tröttnat på kopplingarna. (Flyttar och lyfter skenorna ofta pga utrymmet)

Vad har ni kommit fram till? :x

Mvh Lagavulin
 
Om du inte vill betala festoolpriser är väl saken sludiskuterad?:)
Frågan om makitapriserna är så mycket bättre
 
Skenjorna är inte riktigt identiska. Skillnaderna spelar ingen roll för dig som har en festoolsåg. Makitas 3m är mycket billigare än festools 3m.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.