Medlem
· västra götaland
· 34 inlägg
Hur ser loftet ut? Ska ni ha det inrett?
Jag tycker ni fått till en trevlig planlösning. Dock mycket lyx-yta i hallen, men det kan vara ganska trevligt att få det öppna intrycket.
Jag tycker ni fått till en trevlig planlösning. Dock mycket lyx-yta i hallen, men det kan vara ganska trevligt att få det öppna intrycket.
loftet inrett, såtillvida att isoleringen ska ligga under taket iställetför på golvet.
Svar #16 ovan är ritat i MS Visio (ingår i office professional tror jag). endast för ritningar i 2-d och absolut inte avancerat. Enkelt dock. Finns även möbler o inredning.
Plan- o sektionsritningarna med svarta väggar är gjorda med DDS ArcPartner - dock inte av mej.
Autocad tycker jag är enkelt om man ska ge sej på ett "riktigt" cad-program. Har dock inte behövt ägna tid åt detta just i det här projektet eftersom jag har fått en hjälpsam ritare genom det husföretag som ska resa stommen.
Plan- o sektionsritningarna med svarta väggar är gjorda med DDS ArcPartner - dock inte av mej.
Autocad tycker jag är enkelt om man ska ge sej på ett "riktigt" cad-program. Har dock inte behövt ägna tid åt detta just i det här projektet eftersom jag har fått en hjälpsam ritare genom det husföretag som ska resa stommen.
Klicka här för att svara
