6 397 läst ·
4 svar
6k läst
4 svar
Skanska Uniqhus
Skanska har byggt ett gäng i Täby om jag inte minns fel, ring Uniqhus och be att få tel nr till någon av köparna.
Jag har ej klämt och känt på husen i fråga men dom ser fina ut. Tänk bara murade innerväggar!!
Jag gillar den danska stilen också.
Ja ja, dom kostade väl typ 5 mille har jag för mig så jag får spara en del slantar i några år.....
/ PJ
Jag har ej klämt och känt på husen i fråga men dom ser fina ut. Tänk bara murade innerväggar!!
Jag gillar den danska stilen också.
Ja ja, dom kostade väl typ 5 mille har jag för mig så jag får spara en del slantar i några år.....
/ PJ
Uniqhus har byggt ganska mycket i sydvästra Skåne och jag har varit och tittat på ett antal av deras visningshus. Konstruktionen med stenväggar ger en gedigen känsla. Material och utrustning håller högsta klass. Den danska stilen var de ensamma om för några år sedan, men nu finns den även hos vissa typhustillverkare.
Priset är högt, men jämför man med ett arkitektritat stenhus med hög standard så är prisnivån nog rimlig.
Priset är högt, men jämför man med ett arkitektritat stenhus med hög standard så är prisnivån nog rimlig.
Företaget Uniqhus skiljer sig inte speciellt från något annat husföretag när det gäller kundbemötandet. Det är lika dåligt, alltså inte unika på något sätt. Husen som sådana är det nog inget fel på men är man inte intresserad av att bygga spelar det ju ingen roll hur bra husen än är. När marknaden vänder och efterfrågan på hus viker går personalen åter över till att sälja begagnade personbilar.
Lycka till!

Lycka till!
Klicka här för att svara