3 950 läst ·
4 svar
4k läst
4 svar
Skanska Nya hem?
Vi fastnade för ett av deras hus. Vi har inte upplevt vare sig service eller flexibilitet, tvärtom, åtminstone det senare saknas helt. Kvaliteten kan jag inte uttala mig om men hoppas de vida överträffar förväntningarna.
Vi har valt Skanska Nya hem. Allt har varit ok än så länge. Servicen är bra tycker vi.
Hm, jag kanske har missuppfattat informationen på deras hemsida men som jag förstår det så kan du ju bara köpa ett hus i något av de områden som de projekterar. Du kan alltså inte köpa ett av deras hus till en tomt som du själv köpt. Idén är att de bygger hela villaområden men än så länge finns det bara 1 projekt: Ödåkra. Ligger i skåne och har 5000 innevånare. Vet inte hur stort område/många villor det ska bli men det borde innebära att du har extrem tur att hitta andra kunder att byta erfarenhet med...
Annars vore det intressant att höra hur mycket de lyckats pressa priserna genom att sälja hus i samarbete med IKEA och med IKEA:s grundidé: mycket gör-det-själv-jobb.
Annars vore det intressant att höra hur mycket de lyckats pressa priserna genom att sälja hus i samarbete med IKEA och med IKEA:s grundidé: mycket gör-det-själv-jobb.
Klicka här för att svara