Stod just och funderade på om det inte skulle få en enkelbiljett till återvinningscentralen innan vintern, men vill du ha det så är det bara att komma och hämta.
Men! Vilken tur man kan ha! Jag hämtar det gärna. Jag är helt ny på forumet så har inte riktigt fattat hur man skickar direktmeddelanden men du kanske vet, så kan vi komma överens om nåt bra tillfälle!
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.