Mats-S
Hej!

Den klassiska Conturan från 80-talet ska nu ut ur huset, vi gör om planlösningen totalt så vi satsar på en Morsö gjutjärnskamin nu.
Kaminen är klar för transport, finns inomhus i vardagsrummet just nu.

För fullständig info, kolla på min annons på Tradera:
https://www.tradera.com/item/343371...braskamin-eller-utomhusgrill-skankes-for-1-kr

Säkrast är att boka kaminen på Tradera, 1kr kostar det :) Går bra att boka här också, men med risk att någon hinner före på Tradera innan jag ser bokningen här.
 
Redigerat:
Mats-S
Kaminen är nu bortskänkt och hämtad. //Mats
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.