Glad sommar på er!

Är det inte dags för en pubkväll så här i semestertider? Mitt förslag är att vi kör samma koncept som tidigare, nämligen att vi träffas på någon lämplig pub/uteservering och ljuger över en öl och en bit mat. Föreslaget datum är fredagen den 23:e juli, Lund eller Malmö spelar mindre roll. Vem är sugen?

Bra initiativ - jag är helsugen, men tyvärr funkar inte den 23:e för mig, och det är kört fram till slutet av helgen därpå... i övrigt finns det en hel del manöverutrymme.

Jag kommer!

Kommer gärna på en sådan träff.

Kommer mycket gärna... Men det har jag ju sagt två gånger tidigare.... och dessvärre inte klarat det.

/Jörgen

Den 23:e ser lite knölig ut för min del men räkna inte bort mig helt, det kan kanske lösa sig.

Shit vad trevligt det låter, tyvärr är den veckan bokat åt annat..

Du är en upptagen man Masses :(

I Uppland med omnejd får man ha pubkväll själv :P, nåja bra karl reder sig själv heter ju..... men trevligt skulle det vara att möta lika sinade. :)

Ja jag vet PH, 2010 har varit otroligt jobb hektiskt , fast just den veckan är det semester så det är lixom upptagen på ett bra sätt...

Uppar denna lite, det måste väl vara fler som är sugna på öl?

Jag är absolut intresserad. Eftersom detta är första semesterveckan för min del så vet jag inte ännu om jag kommer att vara hemma den 23:e. Det beror nog både på väder och annnat. Hursomhelst, är jag i närheten så kommer jag gärna.

Tyvärr inte denna gången heller, kommer hem från 9 veckors jobb kvällen innan. Och skulle jag få för mig att åka på det här så lär flickvännen ha bytt låsen när jag kommer hem igen.

Det blir tyvärr att gå på begravning istället för min del. Gärna annat datum...

/J

Finns risk för att hon byter lås iaf, blev förlängt jobbande 14 dagar till...

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.