89 933 läst ·
149 svar
90k läst
149 svar
Ska sälja. Får inga bud. Hur ska vi förbättra tomt och hus?
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Vi begärde 2,3 milj. Borde troligen lagt oss lägre för budgivning.
1,8 - 2, 2 milj är vad liknande fastigheter går på.
10 km från centrum till en stor stad.
Det är havstomt. Där älv blir hav. Men långgrunt så ingen mening med båt.
Vi borde absolut ha städat upp tomten och kommer att göra det. Ingen sa det så vi tänkte inte på det.
Den feedback vi fått är att det är fint inomhus, trots det är vanlig plywood. Många som varit positiva till loftet.
Så sammanfattningsvis. Lägg inget krut på tak.
Inte ens Hängrännor?
Grus på parkering och en gång.
Och mys till det med utemöbler.
Och röj bort allt skräp.
Då gissar jag att även högar med sten bumlingar ska tas bort eller iallafall läggas lite snyggt?
Väldigt tacksam för alla svar
1,8 - 2, 2 milj är vad liknande fastigheter går på.
10 km från centrum till en stor stad.
Det är havstomt. Där älv blir hav. Men långgrunt så ingen mening med båt.
Vi borde absolut ha städat upp tomten och kommer att göra det. Ingen sa det så vi tänkte inte på det.
Den feedback vi fått är att det är fint inomhus, trots det är vanlig plywood. Många som varit positiva till loftet.
Så sammanfattningsvis. Lägg inget krut på tak.
Inte ens Hängrännor?
Grus på parkering och en gång.
Och mys till det med utemöbler.
Och röj bort allt skräp.
Då gissar jag att även högar med sten bumlingar ska tas bort eller iallafall läggas lite snyggt?
Väldigt tacksam för alla svar
Redigerat av moderator:
Invändigt såg det mysigt och ombonat ut men på utsidan väldigt kalt och tråkigt. Ta bort träbockarna, ser skräpigt ut. Inred altanen, stora möbler med massa kuddar, filtar
, ljus och stora krukor med stora vackra blommor. Få det se inbjudande ut, som "ååh här vill jag sätta mig, vad mysigt!"
Börja inte renovera o göra kostsamma projekt, styla utomhus, städa bort allt bröt, sätt lite energi på att göra en grusgång till huset och lite växter. lycka till!
, ljus och stora krukor med stora vackra blommor. Få det se inbjudande ut, som "ååh här vill jag sätta mig, vad mysigt!"
Börja inte renovera o göra kostsamma projekt, styla utomhus, städa bort allt bröt, sätt lite energi på att göra en grusgång till huset och lite växter. lycka till!
Fint ställe.
Tycker huset ser kanon ut. Tror att med den taskiga gården och dom än sämre bilderna så väcker det inget ha begär.
Klipp och röj, möblera altan, gör det Pripps blå strandmysigt.
Varmtonade bilder över det gröna gräset mot det blå skimrande vattnet med två baden baden stolar i stranden kommer dra folks ögon.
Tycker huset ser kanon ut. Tror att med den taskiga gården och dom än sämre bilderna så väcker det inget ha begär.
Klipp och röj, möblera altan, gör det Pripps blå strandmysigt.
Varmtonade bilder över det gröna gräset mot det blå skimrande vattnet med två baden baden stolar i stranden kommer dra folks ögon.
Redigerat av moderator:
I den här staden kostar en tomt med skog på. Utan el och vatten och inte ens nära hav 1 milj.Emma242 skrev:
Redigerat av moderator:
Kollade lite snabbt på Hemnet nu och de fastigheter med samma storlek och standard verkar ligga kring 0,8-1,5 miljoner. De som når över 2 miljoner är av villstandard och större. Utropspris alltså. Några går upp en del, de flesta verkar stanna på ungefärligt begärt pris. Några under. Verkar fullt rimligt det jag ser där.Snälla.snickaren skrev: