Det sitter en lapp som känns som papper på utsidan men det verkar som det är plastlager på baksidan. Ska den bort eller vara kvar?
Manualen är spårlöst försvunnen... :S
Det är en FRAMTID MW3
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00182566
Manualen är spårlöst försvunnen... :S
Det är en FRAMTID MW3
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00182566
Moderator
· Stockholm
· 57 826 inlägg
Den skall sitta kvar, det är ett skydd över öppningen som släpper ut mikrovågor i ugnen.
"Ta inte bort skyddsplattorna som sitter över mikrovågsinloppet på ugnsutrymmets sidovägg. De hindrar fett och matpartiklar från att tränga in i mikrovågskanalerna".
Skyddar väl anslutningen till lampan också, ser inget annat sätt att byta den. Får väl vara kvar då...
Skyddar väl anslutningen till lampan också, ser inget annat sätt att byta den. Får väl vara kvar då...
"Ta inte bort skyddsplattorna som sitter över mikrovågsinloppet på ugnsutrymmets sidovägg. De hindrar fett och matpartiklar från att tränga in i mikrovågskanalerna".
Paul-Staffanstorp
Renoverare
· Skåne
· 8 989 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
- Skåne
- 8 989 inlägg
Helt fel Hempularn skrev ett helt korrekt svar för 14år sedan. ”Lappen” i munnen hos tandläkaren var en fotofilm, numera en elektronisk mottagare.
D Daniel 109 skrev:Helt fel Hempularn skrev ett helt korrekt svar för 14år sedan. ”Lappen” i munnen hos tandläkaren var en fotofilm, numera en ahaa
Ahaa jag läste inte igenom alla kommentarer! Mitt ex lyckades nämligen bränna sönder min lapp så den gav ifrån sig smak så min är borta.D Daniel 109 skrev:
Så därför raderade du ditt inlägg så att det inte framgår vad jag svarade på?
Saknar du helt forumhyfs?
Du har dessutom lagt ditt nya svar i ett citat.
Saknar du helt forumhyfs?
Du har dessutom lagt ditt nya svar i ett citat.