S
Det sitter en lapp som känns som papper på utsidan men det verkar som det är plastlager på baksidan. Ska den bort eller vara kvar?
Manualen är spårlöst försvunnen... :S

Det är en FRAMTID MW3

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00182566

 
  • IMG_0103.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Paul-Staffanstorp
Lapp ??
Var ??

Är det jag som ser dåligt eller...
 
ja paul det gör du... haha...
min data skärm visar heller ingen lapp????

förklara?
mvh
estwing
 
Kan det bero på att lappen är så stor? :D
Visst sitter det en lapp inne i ugnen till höger bredvid belysningsgallert. :cool:
Å ä de en papperslapp ska den bort! ;)
 
Paul-Staffanstorp
Som jag ser det så är det vita något som ser ut att sitta fast med skruvar eller popnitar... :rolleyes:
 
Vad står det på lappen?
 
Börjar undra samma sak, sitter fast med "plastpluppar", står inget på. Hade inte sett den i min micro innan. Ska se om jag hittar bruksanvisningen...
 
Den skall sitta kvar, det är ett skydd över öppningen som släpper ut mikrovågor i ugnen.
 
  • Gilla
klaskarlsson och 1 till
  • Laddar…
"Ta inte bort skyddsplattorna som sitter över mikrovågsinloppet på ugnsutrymmets sidovägg. De hindrar fett och matpartiklar från att tränga in i mikrovågskanalerna".
Skyddar väl anslutningen till lampan också, ser inget annat sätt att byta den. Får väl vara kvar då...
 
  • Gilla
klaskarlsson
  • Laddar…
"Ta inte bort skyddsplattorna som sitter över mikrovågsinloppet på ugnsutrymmets sidovägg. De hindrar fett och matpartiklar från att tränga in i mikrovågskanalerna".
Skyddar väl anslutningen till lampan också, ser inget annat sätt att byta den. Får väl vara kvar då...
 
Paul-Staffanstorp
Immobil skrev:
Kan det bero på att lappen är så stor? :D
Visst sitter det en lapp inne i ugnen till höger bredvid belysningsgallert. :cool:
Å ä de en papperslapp ska den bort! ;)

Sååå... var är den stora lappen... :rolleyes:;)
 
S
Okej, tack alla!
Tur man frågade först... har aldrig sett något liknande förr.
 
Helt fel Hempularn skrev ett helt korrekt svar för 14år sedan. ”Lappen” i munnen hos tandläkaren var en fotofilm, numera en elektronisk mottagare.
 
  • Gilla
Peter_Ker
  • Laddar…
D Daniel 109 skrev:
Helt fel Hempularn skrev ett helt korrekt svar för 14år sedan. ”Lappen” i munnen hos tandläkaren var en fotofilm, numera en ahaa
D Daniel 109 skrev:
Helt fel Hempularn skrev ett helt korrekt svar för 14år sedan. ”Lappen” i munnen hos tandläkaren var en fotofilm, numera en elektronisk mottagare.
Ahaa jag läste inte igenom alla kommentarer! Mitt ex lyckades nämligen bränna sönder min lapp så den gav ifrån sig smak så min är borta.
 
Så därför raderade du ditt inlägg så att det inte framgår vad jag svarade på?
Saknar du helt forumhyfs?
Du har dessutom lagt ditt nya svar i ett citat.
 
  • Haha
  • Gilla
orutti och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.