Någon som har byggt med sjödalahus?

Tips? erfarenhet? de verkar vara bra grejer de gör husen utav o bra valmöjligheter.

tacksam för svar
 
Har inte byggt ÄNNU.... Men tecknade Köpavtal med dom idag. ::)
 
Vilken köpte du?
 
Det blir en villa vid namn Nora... 181 kvadrat med Manzard tak....

MEN det verkar som vi har fått en minipåve till byggingenjör som tvekar till att godkänna manzard taket som ett sadeltak (trots att alla andra säger att det ÄR ett brytet sadeltak). Går det inte igenom så kanske det blir med förlängt väggliv eller eventuellt ett tvåvåningshus med samma planlösning som vi har ritat.

MVH

/Micke
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.