X xLnT skrev:
Varför ska det vara olika dosfräsar? Är det inte 72mm dosfrär man normalt använder eftersom dosorna är 70?
Det behöver det inte vara. Bara enklare att montera eller mäta. Kan likaväl såga fyrkantiga hål med sticksåg om man vill.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.