raveper #16 Hobbyelektriker · västragötaland · 5 784 inlägg 24 jul 2021 23:52 raveper Hobbyelektriker västragötaland 5 784 inlägg 24 jul 2021 23:52 #16 X xLnT skrev: Varför ska det vara olika dosfräsar? Är det inte 72mm dosfrär man normalt använder eftersom dosorna är 70? Det behöver det inte vara. Bara enklare att montera eller mäta. Kan likaväl såga fyrkantiga hål med sticksåg om man vill.
X xLnT skrev: Varför ska det vara olika dosfräsar? Är det inte 72mm dosfrär man normalt använder eftersom dosorna är 70? Det behöver det inte vara. Bara enklare att montera eller mäta. Kan likaväl såga fyrkantiga hål med sticksåg om man vill.