Det har börjat sippra upp vatten ur gräsmattan och det luktar avlopp. Kan det vara nån sorts brunn som gått sönder?! Inte fräscht alls 😞 nån som har en idé? Typ 3-4 meter från tomtgränsen sipprar det.
 
Hur går ledningarna? Är det bara dina egna - fram med spaden och laga.

Har tex kommunen ledningar på din tomt kan du lämpligen kontakta dem. Gräva kommer nog behövas oavsett, om det inte mirakulöst går att relina.
 
  • Gilla
Claes Sörmland
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.