J JIbbys666 #1 Medlem · 42 inlägg 16 aug 2023 22:22 JIbbys666 Medlem 42 inlägg 16 aug 2023 22:22 #1 Det har börjat sippra upp vatten ur gräsmattan och det luktar avlopp. Kan det vara nån sorts brunn som gått sönder?! Inte fräscht alls 😞 nån som har en idé? Typ 3-4 meter från tomtgränsen sipprar det.
Det har börjat sippra upp vatten ur gräsmattan och det luktar avlopp. Kan det vara nån sorts brunn som gått sönder?! Inte fräscht alls 😞 nån som har en idé? Typ 3-4 meter från tomtgränsen sipprar det.
G Genomklok #2 Medlem · 964 inlägg 16 aug 2023 22:31 Genomklok Medlem 964 inlägg 16 aug 2023 22:31 #2 Hur går ledningarna? Är det bara dina egna - fram med spaden och laga. Har tex kommunen ledningar på din tomt kan du lämpligen kontakta dem. Gräva kommer nog behövas oavsett, om det inte mirakulöst går att relina.
Hur går ledningarna? Är det bara dina egna - fram med spaden och laga. Har tex kommunen ledningar på din tomt kan du lämpligen kontakta dem. Gräva kommer nog behövas oavsett, om det inte mirakulöst går att relina.