Hej

Jag har installerat ett Siemens SIntony 60 inbrottslarm och allting fungerar klockrent
förutom en sak. Jag kan inte få tyst på summer/siren via telefon och får inte heller funktion på avlyssning/prat via telefon och ljudkortet. Det verkar som om ljudkortet inte tar emot kommandona för kvittering eller styrning av avlyssning och tal. Någon som har samma grejor och fått funktion på detta??
 
finns det externa knappsatser till den?
 
Nej, jag har ingen extern knappsats till den.
Den är i compactutförande där central och knappsats är i samma kapsling
 
Det finns en separat manöverpanel till Sintony 60. Den ansluts på systembussen och kan anslutas till både "allt-i-ett-lådan" (IPIC60-123) eller "centralapparaten-för-delat-montage"(IC60M-8).

Se länk:
http://www.projektnytt.se/Artikel.aspx?type=2&id=3559&keywordId=7688

Siemens:
http://www.bewator.com/se/products/..._DETEKTORER_INOMHUS_CENTRALAPPARATER_SINTONY/

De finns i svart eller vitt och har blå bakgrundsbelysning. Snygga och lite diskretare än den stora "allt-i-ett-lådan". Rek ca pris ink moms: vit 1120, svart 1250.
 
Läste första inlägget igen och insåg att jag var lite OT...:o
Har ingen bra lösning på ditt problem än. Återkommer isf.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.