Jag har två gjutna stolpar vid min infart. Tanken är nu att måla dom. Känns dock som överkurs att lägga ut 1000 - 1200 på färgen så jag söker budgetalternativ.
Har hittat på Biltema, 3 liter för 259:-.
Något i forumet som har erfarenhet av Biltemas färger?