1 386 läst ·
6 svar
1k läst
6 svar
Siksågar
Min sticksåg gav upp och jag måste omgående skaffa en ny.
Vilken är att föredra för en hemmapulare och varför mellan AEG STICKSÅG STEP 700 och bosch GST 85 PE
HARALD NYBORG - hobbyfixarnas paradis
Clas Ohlson - Pendelsticksåg Bosch GST 85 PE Sticksågar handla beställ postorder
Vilken är att föredra för en hemmapulare och varför mellan AEG STICKSÅG STEP 700 och bosch GST 85 PE
HARALD NYBORG - hobbyfixarnas paradis
Clas Ohlson - Pendelsticksåg Bosch GST 85 PE Sticksågar handla beställ postorder
Titta runt lite här i forumet så lär du finna alla argument för GST85PE, finns nog inget ämne som varit uppe mer?
/Kent
/Kent
Jag har tittat runt. Det är därför jag ställer frågan. Jag hade först tänkt att köpa en maskin för 700-800 kr men kom fram till efter ha läst i forumet att man nog skall gå upp lite.
Jag frågar därför jag inbillar mig att AEG oxå tillverkar bra maskiner men har ingen erfarenhet av någon av sågarna och sågen skall vara främst för pågående husbygge som är halvägs igenom. Därefter hamnar den på hyllan och tas fram kanske par ggr per år...
Jag frågar därför jag inbillar mig att AEG oxå tillverkar bra maskiner men har ingen erfarenhet av någon av sågarna och sågen skall vara främst för pågående husbygge som är halvägs igenom. Därefter hamnar den på hyllan och tas fram kanske par ggr per år...
Jag har 85:an och farsgubben har AEGn. Vi gillar båda min 85:a bättre, även om AEGn har starkare motor och fler features.
Det bästa budgetalternativet för dig är nog att leta efter jubileumsmodellen GST500, vilken är identisk med en GST85.
Det bästa budgetalternativet för dig är nog att leta efter jubileumsmodellen GST500, vilken är identisk med en GST85.
Råd & Rön testade sticksågar i senaste nummret...
Råd & Rön på nätet - Startsida
Råd & Rön på nätet - Startsida
Eftersom det "testet" inte hade med några av Bosch's proffsmaskiner så tror jag att man kan strunta ett långt stycke i det "testet" för att jämföra proffsmaskiner.
Linnex, japp, 135'an är värd det extra priset! Se separat tråd.
/Kent
Linnex, japp, 135'an är värd det extra priset! Se separat tråd.
/Kent
Klicka här för att svara