6 200 läst ·
3 svar
6k läst
3 svar
Sigro i Hovmantorp
Är det någon som varit där?
Har dom nån vettig utställning och finns det folk som kan nått om tex golvvärme som man kan prata med?
Har dom nån vettig utställning och finns det folk som kan nått om tex golvvärme som man kan prata med?
har inte varit där, men på telefon har jag fått den hjälp jag behöver och de verkar i min mening kompetent personal
Moderator
· Stockholm
· 57 892 inlägg
Åkte förbi häromåret, var ganska tomt på folk (semestertider). Ganska stora lokaler med diverse utställningar, främst badrumsmöbler. Även någon bit demo av golvvärme. Tycker inte att utställningen var så mycket att titta på.
Rätt bra att ha och göra med per telefon, men det är min genomgående erfarenhet av internet VVS butiker. Har fått bättre support där än när man går in och handlar på lokal svindyr proffs VVS butik.
Rätt bra att ha och göra med per telefon, men det är min genomgående erfarenhet av internet VVS butiker. Har fått bättre support där än när man går in och handlar på lokal svindyr proffs VVS butik.
Svarar på min egen fråga eftersom jag åkte dit på vinst och förlust igår.
Mycket stor och fin utställning av badrumsmiljöer och liknande men om man vill kolla på installationsmaterial som tex skåp för fördelningscentraler så finns detta inte alls här.
Såg bara en golvvärmecentral bland alla toaletter och badkar.
Mycket stor och fin utställning av badrumsmiljöer och liknande men om man vill kolla på installationsmaterial som tex skåp för fördelningscentraler så finns detta inte alls här.
Såg bara en golvvärmecentral bland alla toaletter och badkar.
Klicka här för att svara