Åskan gick för fullt för några dagar sen. Plötsligt en dag hittade klipparen ingen signal. Jag kollade sladdar osv, drog ur signalgenerator och transformator och koppla samman igen. När den grå sladden till boet inte var ikopplad i generatorn så pep generatorn svagt med jämna mellanrum. När jag sen satte i den grå sladden så pep det högre. Klipparen fungerade dock. Men när jag gick in i garaget för att kolla till det hela efter en stund så luktade det bränt, generatorn var svinvarm.
Vad har man råkat ut för?