P
Är det någon här som har jobbat med denna kakelsåg?
Jag funderar på att köpa en, men det vore intressant att höra om den är så bra som den verkar?
Fördelarna som jag kan se är justerbordet och anhållet, motorstyrkan som är nästan tre gånger högre än på min Briccolina samt den bättre arbetsställningen och uppläggningsytan.
Jag är väl mest nyfiken på om den blir slabbig att såga med och om det är bökigt att fylla på vatten?
 
  • IMG_0306.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.