3 422 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Siemens vitvaror
Vi har kyl/frys/micro/diskmaskin/spishäll från Bosch/Siemens och dessa enheter fungerar toppenfint.mgb62 skrev:
Det gör å andra sidan även vår ugn från Husquarna...
Jag har siemens i hela köket
sedan 2007 har jag bytt 4st frysar
nu gick garantin ut för 2 veckor sedan och dom vill inte ta de på garanti längre.
så nu ska jag slänga frysen så långt de går. men man blir ju tvungen att byta kylen med så att dom är lika.
BLÄÄÄ för siemens
sedan 2007 har jag bytt 4st frysar
nu gick garantin ut för 2 veckor sedan och dom vill inte ta de på garanti längre.
så nu ska jag slänga frysen så långt de går. men man blir ju tvungen att byta kylen med så att dom är lika.
BLÄÄÄ för siemens
Klicka här för att svara