Hej
I vårt nya hus ingår Siemens vitvaror som standard.
Är det någon som har Siemens i köket och/eller har synpunkter på funktion och kvalitet?
:)
mgb62
 
Vi har en Siemens Lady diskmaskin. Den är över tio år gammal och har aldrig krånglat :D. Vi valde en med avhärdare eftersom vi har kalkrikt vatten.
 
mgb62 skrev:
Hej
I vårt nya hus ingår Siemens vitvaror som standard.
Är det någon som har Siemens i köket och/eller har synpunkter på funktion och kvalitet?
:)
mgb62
Vi har kyl/frys/micro/diskmaskin/spishäll från Bosch/Siemens och dessa enheter fungerar toppenfint.

Det gör å andra sidan även vår ugn från Husquarna... ;)
 
Jag har siemens i hela köket
sedan 2007 har jag bytt 4st frysar
nu gick garantin ut för 2 veckor sedan och dom vill inte ta de på garanti längre.
så nu ska jag slänga frysen så långt de går. men man blir ju tvungen att byta kylen med så att dom är lika.
BLÄÄÄ för siemens
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.