Hej!
Tycker att en liten varning är på plats.

Håller just nu på att kolla upp priser på vitvaror till vårat kök.
Var på Noblessa för att få en offert på följande vitvaror:

Varmluftsugn HB33L55OS
Induktionshäll EH78502E (80 cm, piezo)
Micro HF26056EU
DIskmaskin SLM352EU
Fläktkåpa LC46956

Rekommenderat utpris till kund enligt Siemens är ca 42 000 kronor.

Offerten från Noblessa, vilket skulle vara ett paketpris (dvs rabatterat) låg på:
!!!!!!!!!! 55.000:- !!!!!!!!!!!!! FEMTIOFEMTUSEN KRONOR!!!!!!

Offerten från Noblessa utan induktionshällen låg på 39.000:-.
Kollar man priserna på Vitvarumäklarna (ej paketpris) blir 28.000:-.

Vad tror ni; försöker Noblessa skinna mig eller varför ser offerten ut som den gör?
 
JA, om de inte gett dig pris på andra vitvaror med liknande artikelnr är det tydligt att Noblessa chansar.
De har ju inget att förlora då de säljer kök med vitvarorna inkluderade. Mitt tips blir nog tretti.se eller liknande siter för bästa pris.
/J
 
Eller så har de gjort prishöjningar inför sin kampanj... Fick offerten idag från dem, där stod typ pga att du köper kök för över 90' så får du 30' å handla vitvaror för.

Hur som helst så kommer det inte att bli Noblessa pga de har skitluckor. Vi ska ha släta i högblankt å då finns det bara folie... tack å hej.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.