F Fredrik Mellberg #1 Medlem · 2 inlägg 8 dec 2024 12:43 Fredrik Mellberg Medlem 2 inlägg 8 dec 2024 12:43 #1 När kondensatorn är inkopplad så går jordfelsbrytare i huset men kopplar jag bort den så startar kylskåpet direkt och fungerar Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #kylskåp #siemens
När kondensatorn är inkopplad så går jordfelsbrytare i huset men kopplar jag bort den så startar kylskåpet direkt och fungerar
returen #2 Inredare · 5 689 inlägg 9 dec 2024 10:30 returen Inredare 5 689 inlägg 9 dec 2024 10:30 #2 F Fredrik Mellberg skrev: När kondensatorn är inkopplad så går jordfelsbrytare i huset men kopplar jag bort den så startar kylskåpet direkt och fungerar märklig pjäs var sitter den?
F Fredrik Mellberg skrev: När kondensatorn är inkopplad så går jordfelsbrytare i huset men kopplar jag bort den så startar kylskåpet direkt och fungerar märklig pjäs var sitter den?
F Fredrik Mellberg #3 Medlem · 2 inlägg 9 dec 2024 11:42 Fredrik Mellberg Medlem 2 inlägg 9 dec 2024 11:42 #3 returen skrev: märklig pjäs var sitter den? Ska ta bort inlägget för var fel på kreditkortet och det kostade mer än vad kylskåpet är värt så åker på tippen
returen skrev: märklig pjäs var sitter den? Ska ta bort inlägget för var fel på kreditkortet och det kostade mer än vad kylskåpet är värt så åker på tippen