Hei!

Har sökt igjennom forumet etter erfaringer med sidensjöhus. Finner mye negativt, men det er mange "gamle" innlegg fra 2003 og 2004.

Er det noen som har bygget med sidensjöhus i den seneste tid? Noen erfaringer positive eller negative?

Jeg og min samboer tenker på å bygge villa Storgården, om det er noen som har erfaringer med denne villaen er jeg takknemlig om dere vil dele denne med oss.

Vi ser etter 1 1/2 plans hus med oinredd overetage på rundt 190 - 210 kvm og håper på å lande et sted rundt 2 mill. Er det noen som har forslag på andre firmaer med bra standard til denne prisen?

Som sagt er vi takknemlige for alle svar!

Mvh

Skulle akta mig för Sidensjöhus. De har startat upp sin rörelse vid ett par tillfällen pga konkurser och det ryktas att det finns ett par hus runt om i landet där byggandet blivit ett sant helvete. Vad jag förstått så bygger de inte enligt order, fuskar, pressar på pengar som inte är avtalat på förhand osv. Kolla upp bolaget ifråga har de säte i Örebro eller Ö-vik så är det bara att akta sig då det rör sig om samma bolagspersoner. Speciellt adress Näset i Örebro där flera bolag är reggade.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.