Väldigt nyfiken om nån här har byggt med Sidensjöhus :)?
Erfarenheter positivt och negativt hur det gått osv... Höll kalkylen, höll dom tiden, vilket hus ni byggt osv....

Nån som varit i kontakt med dom men inte valt dom och varför isåfall...

Gärna om nån byggt med dom under dom senaste 3-åren men även andra för gärna dela med av sina erfarenheter:D....

MvH

Hmmm ingen som kan komma med ett inlägg vore kanon då det inte finns så mycke info om dom här....

Om jag var du skulle jag vara väldigt försiktig med att bygga med Sidensjöhus då ett tidigare bolag vad jag förstått gick i konkurs och Nya Sidensjöhus (som de faktiskt heter) registrerades 2009 och ännu inte har något redovisat bokslut. Blir det något strul är chanserna mindre att man får hjälp om det inte finns pengar. Vet ingen som byggt senaste åren men känner till någon som köpte innan konkursen som fick lite problem.

Vi har byggt Storgården, besiktning 27 nov 2010, anmärkningar fortfarande inte åtgärdat. Kamin ej ansluten, fuktskada i tvättstuga, står en toastol i hallen ( har stått där sedan feb ) den monterade är spräckt. Vattenutkast ligger på tvättbänken, ingen höjdare när man anlägger trädgård. Vi har eko-grund men tilluften är inte Gjord. Fundera både en o två ggr.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.