1 121 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Side-by-side 2024/2025
Hej,
Jag har forskat lite i trådar och på nätet men tar gärna input om side-by-side när det gäller övre del full kyl och undre del frys. Gärna ismaskin men inte nödvändigt.
Har dubbelbredd med Liebherr med fullhöjdskyl/nollzon + frys/ismaskin & vinkyl sedan 10 mycket nöjda år men har inte 120 utan runt 90 cm erforderligt i nya köket.
Vad tycker ni?
Mvh
TMC
Jag har forskat lite i trådar och på nätet men tar gärna input om side-by-side när det gäller övre del full kyl och undre del frys. Gärna ismaskin men inte nödvändigt.
Har dubbelbredd med Liebherr med fullhöjdskyl/nollzon + frys/ismaskin & vinkyl sedan 10 mycket nöjda år men har inte 120 utan runt 90 cm erforderligt i nya köket.
Vad tycker ni?
Mvh
TMC
SbS har en smal frys till vänster det du är ute efter låter mer som en french-typenT TMC skrev:Hej,
Jag har forskat lite i trådar och på nätet men tar gärna input om side-by-side när det gäller övre del full kyl och undre del frys. Gärna ismaskin men inte nödvändigt.
Har dubbelbredd med Liebherr med fullhöjdskyl/nollzon + frys/ismaskin & vinkyl sedan 10 mycket nöjda år men har inte 120 utan runt 90 cm erforderligt i nya köket.
Vad tycker ni?
Mvh
TMC
gå på LG eller siemens
Klicka här för att svara