Vill dela med oss av vår minst sagt dåliga erfarenhet med shbygg uppsala, vi anlitade dem för markarbete och gjutning av vårt husgrund. Tyvärr blev resultatet en total katastrof plattan var så pass dåligt gjuten att det inte gick att använda. Trots det vi tyckte var tydliga fel vägrade dem ta ansvar och försökte få oss att backa genom att skicka brev från deras jurister. Historien slutade med att vi anlitade egen besiktningsman som konstaterade att sk*ten inte höll måtet men resultatet var att hela husbygget blev försenat med över två år. Att behöva gå igenom något så pass frustrerande och energikrävande har inte varit särskilt kul och att mötas av ett företag som inte tar sitt ansvar på det sättet har varit otroligt tungt. Kanske finns andra seriösa entreprenörer där ute men dem är inte en av dem.
 
  • Gilla
TypRätt
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.