Ingen?
 
Jo, jag. Inte en plug and play grej detta... Det är en byggsats med väl valda komponenter, en rejäl rostfri värmeväxlare, flödesvakt, pump (wilopump som hamnade på ett annat ställe i systemet) och termostat med extern bulb. Utöver byggsatsen kompletterade jag med div ventiler. Gjorde nån tråd omet...sök
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.