Hej,
Vi överväger en Cindy till sommarstället och det får ju bra omdömen på nätet. En skillnad mot Cidrellatolatterna är att Separett tar luften från omgivningen och att ersättningsluften tas in i rummet via en ventil.. Det skulle kunna betyda att det blir kallt i på toan vid låga utetemperaturer. Någon här med praktisk erfarenhet av detta och toan i största allmänhet?