17 583 läst ·
23 svar
18k läst
23 svar
sensorstyrd blandare
Mina har funkat sen jag skrev mitt förra inlägg.
För mig var nog problemet dåliga batteri vid leverans, har bytt batteri i båda och det ser ut som det är stabilt nu.
Är mycket nöjd med design och pris 999:-
Skönt att slippa komma in på toa och se att något av barnen glömt att stänga kranen (har 4 barn så det hände lite då o då)
För mig var nog problemet dåliga batteri vid leverans, har bytt batteri i båda och det ser ut som det är stabilt nu.
Är mycket nöjd med design och pris 999:-
Skönt att slippa komma in på toa och se att något av barnen glömt att stänga kranen (har 4 barn så det hände lite då o då)
Medlem
· västerbottenslän
· 63 inlägg
Hmm, exakt felet som jag har på min... kan funka hur bra som helst för att sen vägra släppa fram vatten när man har tandkräm fulla nyllet... LITE irriterande.
Håller man på ett tag så hör man det börjar klicka högre o högre och sen kommer vatten igen.
Tur man inte förvarar hammaren i badrummet... för då hade det nog varit rensat ända in till gipset bakom kaklet...
Håller man på ett tag så hör man det börjar klicka högre o högre och sen kommer vatten igen.
Tur man inte förvarar hammaren i badrummet... för då hade det nog varit rensat ända in till gipset bakom kaklet...
Det jobbiga med sensorstyrda blandare är att man inte kan styra flödeshastigheten enkelt mellan dom olika flödena man vill ha, man kan inte heller låta kranen rinna sakta på maxvärme för att få fram varmvatten medans man är på toaletten, man måste hela tiden aktivera sensorn när man spolar upp vatten, man startar kranen utan att man vill det.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden