Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Hej,

Jag skulle också vilja ha manualen, som om någon vänlig skäl skulle vilja maila den till mig så blir jag glad.

audi_83@hotmail.com

Tack på förhand.

Adam

En till som är intresserad, på troberg@nordicbattlegroup.org. Fast det börjar nog bli dags att posta den någonstans så att det bara är att hämta den nu...

FYI: Beroende på vilken version av moderkort ni har på centralen så är troligen programeringsmanualen inaktuell! Prog-mallen byts delvis ut när ny version av SD896 motherboard släpps!

För övrigt så finns det väldigt få 416 och 896 centraler ute som är införskaffade på lagligt sätt! ;) Moderkortet ägs "aldrig" av kunden (väldigt få undantag finns) och även om t.ex. en tekniker på SD gett bort en central så är det alltså (nästan alltid) stöldgods! *blink, blink*

Vet någon om man kan få liv i larmet utan installatörs koden?

Jag behöver också en manual!
Så om den finns någon snäll som skulle kunna maila mig SD-896 manualen....

jarenback@telia.com

Tack på förhand!!

Är det någon som har manualen? Jag skulle gärna vilja att någon skickade den till mig med. Hojta om den finns någon stan, sen kan vi skicka pm

Är det någon som fått tag på manualen? När jag flyttade in i huset fick jag en användarkod, men ingen huvudkod till mitt larm SD896. Någon som vet om det går att nollställa huvudkoden eller om det finns någon standardkod som brukar användas?

Schäfer skrev:
Har en pdf till 896 vilket är storebror till 416. I övrigt lika. PMa din epost adress.
Jag tar gärna denna pdf

Var det någon här som har manualen eller vet hur man nollställer huvudkoden?

Någon som kan dela med sig av manualen?

Tar gärna också denna manual om någon orkar skicka!

Jag fick i alla fall aldrig manualen, så det är nog inte lönt att fråga längre.

Stänger därmed tråden

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.