Var länge sedan jag satte upp uttag. De förra var under Eljo Trend / LexCom Home flagg.

I gymmet som är nybyggt är det i stället för Trend Exxact som sitter så fick bli sådant uttag.

Vet inte om det är jag som har monterat fel eller köpt fel förhöjningsram (WDE008261)?

Har monterat metallplattan mot ramen och hållaren till Actassi uttagen sitter mot ramen.
 
Har du satt metallramen lite skevt? Den ska ligga innanför några plastpiggar på kanske det som gör att det sitter halvtaskigt
 
  • Gilla
fredl
  • Laddar…
Hojte Hojte skrev:
Har du satt metallramen lite skevt? Den ska ligga innanför några plastpiggar på kanske det som gör att det sitter halvtaskigt
Tack för svar. Jag är inte 100% att jag har satt metallramen korrekt. Tar isär och kollar igen!
 
Elektrisk installationsdosa med flera hål och fästmöjligheter för väggmontering.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Dessa bör du hålla koll på. ;)(y)
 
  • Gilla
fredl
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.