Var länge sedan jag satte upp uttag. De förra var under Eljo Trend / LexCom Home flagg.
I gymmet som är nybyggt är det i stället för Trend Exxact som sitter så fick bli sådant uttag.
Vet inte om det är jag som har monterat fel eller köpt fel förhöjningsram (WDE008261)?
Har monterat metallplattan mot ramen och hållaren till Actassi uttagen sitter mot ramen.
I gymmet som är nybyggt är det i stället för Trend Exxact som sitter så fick bli sådant uttag.
Vet inte om det är jag som har monterat fel eller köpt fel förhöjningsram (WDE008261)?
Har monterat metallplattan mot ramen och hållaren till Actassi uttagen sitter mot ramen.
Klicka här för att svara
