Jag letar efter scarface foto tapet, någon som vet vart man kan få tag i det?
???

De kan nog vara svårt att få tag på :o Har du kollar på ngn inrednings sida från "over there" eller kanske ngn fansite har nån link ???

Jag har bara sett naturbilder som fototapeter men det kanske finns även filmbilder? Ring måleributiken i alvik och kolla. www.maleributiken.se de har ett stort utbud och kan säkert ta hem om det finns att få tag i.

Ska du beställa själv utomlands kolla även vad det kostar att ett tryckeri trycker upp som en stor plansch, det kanske lönar sig. Ett annat alternativ är ju att måla bilden på frihand som en fondvägg.

Beroende på storlek, kan du kontakta en lokal print firma och se om de kan printa i storformat på ett papper som kan limmas eller tål tapet klister.

Tack för hjälpen, det verkar inte finnas att köpa, så jag får nog försöka fixa en själv på ett eller annat sätt :-*

En kompis projicerade en bild på väggen och målade av, får vara rätt säker med penslen, men det blev riktigt snyggt :) En enklare variant är att ladda upp den bilden du vill ha på en sajt som säljer fototapeter Mrperswall, och anpassa den efter din vägg.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.