Förvirra lite till då  ;)

"Till detta kommer att företaget Scanhouse från Estland ännu inte tecknat något
avtal, säger Lennart Jakobsson, från bygg 35:an i Linköping."
Kopierat från Google...

Och här var det en till :)
http://www.scanhouse.nl/NL/

Det var inte många rätt här inte. Det Scanhouse som Kram länkar till är varken lettiskt eller estniskt utan litauiskt.

oj då...jag menar litauiskt... fast jag skrivit lettiskt hela tiden...aningen förvirrad ...

Gösses!! Scanhouse måste vara ett modenamn i byggbranschen på andra sidan havet ::)

Var och tittade på scanhaus visningshus igår som sagt.

I mina ögon ett väldigt fint hus, + att det går att i stort sett planlägga det som man vill.

Mycket bra hjälp av säljaren m.m.

Prisbilden är ok, med tanke på vad som ingår standard i deras hus.

Det är STORA tilläggsposter hos andra, för att komma upp i samma standard.

Man kan välja bort köket t.ex. om man inte gillar det som ingår, och vill sätta ett annat själv.
Samma sak med trägolvet/klinker.
Även invändig målning är ett "paket", som man kan välja bort om man känner för att göra det själv.
Då behöver man ju inte acceptera nått man inte gillar, man har friheten själv. Inget man behöver hänga upp sig på då ju....

Väntar just nu på att få en väldigt speciell planlösning ritad av Scanhaus. + Priser på dom olika paketen, så man kan se var det finns pengar att tjäna.

"tummen upp för Scanhaus" Iallafall hittils.... ;)

Emmakr.... Jag tyckte precis som Robban att du, utan att utveckla, bara bestämt dig för att allt var skit med Scanhaus. Vet inte vad du har/är ute efter för hus, men Scanhaus ligger långt före många andra hustillverkare i kvalite`.

Givetvis finns det alltid bättre....

Men standarden per krona Scanhaus, är inte dåligt.

Jodå, jag har kollat på andra oxå.

My 2 cents.... (Ännu iallfall) :)

/ Patrik

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.