P palsson #1 Medlem · 63 inlägg 17 okt 2003 12:37 palsson Medlem 63 inlägg 17 okt 2003 12:37 #1 Hej! Nån som har någon erfarenhet av Sävsjöträhus? Bra? Dåligt?